مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:222022-09-24اجتماعي

ساماندهی 660 سواری و مینی بوس برای جابجایی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 600 دستگاه سواری و 60 دستگاه مینی بوس در نظر گرفته شده است تا به 4 هزار و 150 دانش آموز خدمت رسانی کنند.

- ایرج حسین پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص اقدامات ترافیکی آغاز مدارس گفت: از اواسط خردادماه با همکاری آموزش و پرورش کمیسیون ماده 18 را در خصوص ساماندهی سرویس های مدارس برگزار کردیم که در این کمیسیون قیمت و تامین خودروهای سرویس مدارس بررسی شد.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری افزود: ساماندهی سرویس مدارس همچنان ادامه دارد اما تاکنون 600 دستگاه سواری و 60 دستگاه مینی بوس در نظر گرفته شده اند تا به 4 هزار و 150 دانش آموز خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: قبل از بازگشایی مدارس نیز با شهرداری جلساتی را برگزار کردیم تا خط کشی معابر و پیاده روها، هرس بوته های وسط بلوار و بازدید از سرویس مدارس را انجام دهیم که این عملیات در حل و فصل کنند.

حسین پور در پایان گفت: همچنین اصلاحات هندسی در چهارراه ها از جمله چهارراه طالقانی و بوعلی انجام شده است و چند میدان این چنینی نیز در دستور کار است که اگر تبدیل به چهارراه شوند مشکلات ترافیکی کمتری در شهر داریم.

پایان پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 660 سواری و مینی بوس برای جابجایی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری

ساماندهی 660 سواری و مینی بوس برای جابجایی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری