مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:172022-09-24پزشكي

فرهادی: استفاده از ماسک در مدارس و مراکز آموزشی الزامی است / ضرورت تزریق دز یادآور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی افزود: شرایط بیماری کرونا در کشور اجازه می دهد مدارس و مراکز آموزشی بصورت حضوری فعالیت کنند، - معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه در شرایط همه گیری کرونا قرار داریم، استفاده از ماسک در مدارس و مراکز آموزشی اجباری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی افزود: شرایط بیماری کرونا در کشور اجازه می دهد مدارس و مراکز آموزشی بصورت حضوری فعالیت کنند، به همین دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون یا مواد ضدعفوی کننده از سوی دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید باید در اولویت قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه خطر انتقال کرونا در محیط های بسته از جمله فضای آموزشی بسیار زیاد است، به معلمان توصیه می شود در صورت نداشتن تهویه مناسب کلاس، برای استفاده از هوای آزاد، در و پنجره ها باز شود و تا حد ممکن محصلان فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

فرهادی تاکید کرد: همچنین لازم است پرسنل مدارس و مراکز آموزشی سطوح دستگیره ها، نیمکت ها و شیر آلات بهداشتی را قبل از حضور دانش آموزان و دانشجویان ضدعفونی و گندزدایی کنند، لازم است غربالگری دقیقی در مورد افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی: استفاده از ماسک در مدارس و مراکز آموزشی الزامی است / ضرورت تزریق دز یادآور

فرهادی: استفاده از ماسک در مدارس و مراکز آموزشی الزامی است / ضرورت تزریق دز یادآور