مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 13:572022-09-24سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ مردم بابل در سالروز رحلت پیامبر اکرم


تجمع بزرگ مردم بابل ساعت 10 صبح فردا در حد فاصل چهار راه شهربانی تا باغ فردوس برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل،مهرداد بابایی فرمانده است مبارزه ما علیه باطل ادامه دارد.

بابایی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال پیشرفت های زیادی کرده و دشمنان اسلام پیشرفت های انقلاب اسلامی را بر نمی تابد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام برنامه ریزی کردند تا جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند به همین دلیل هر روز به دنبال ایجاد چالش در کشور هستند.

فرمانده بسیج ناحیه بابل، با اشاره به حوادث پیش آمده در روزهای اخیر، گفت: امروز روزی است که مردم از اسلام ناب دفاع کنند و واقعا مردم پای کار نظام هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده اغتشاش گران در کشور، افزود: این افراد به کلام وحی جسارت کرده و قرآن کتاب الهی را سوزاندن به اعتقادات مردم جسارت کرده و پرچم مقدس کشور را در آتش سوزانده اند.

فرمانده بسیج ناحیه بابل، با اشاره سوزاندن مسجد، بیان کرد: اقدامات این افراد نشان داد که مطالبه مشخص اجتماعی ندارند بلکه به دنبال جسارت به اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اعلام اینکه الان زمان حضور در صحنه است، افزود: مردم همیشه هر وقت که نظام نیاز داشته باشد  پای کار آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ مردم بابل در سالروز رحلت پیامبر اکرم

برگزاری اجتماع بزرگ مردم بابل در سالروز رحلت پیامبر اکرم