مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 13:472022-09-24سياسي

زنگ بازگشایی مدارس در پیشوا نواخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ماه مهر و جنب و جوش دانش آموزان برای حضور در مدارس، حال و هوای خاصی دارد که طراوت بی نظیری را به پاییز هدیه می دهد.

رفع مشکلات حجت الاسلام باقری امام جمعه پیشوا، فرماندار قرچک، فرمانده سپاه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ویژه برنامه بازگشایی مدارس با حضور پرشور دانش آموزان در مدرسه حضرت قائم(عج) پیشوا برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد.

  سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در این مراسم اظهار کرد: امسال به جهت کاهش چشمگیر مبتلایان کرونا و واکسیناسیون سراسری، مهر ماهی متفاوت با سه سال گذشته را تجربه خواهیم کرد و دانش آموزان در شرایطی بسیار مطلوب تر در کلاس های درس حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: نهایت سعی خود را به کار بسته ایم تا مهر ماهی باشکوه را برای دانش آموزان پیشوایی خلق کنیم که در این راستا افتتاح دو مدرسه جدید و چندین زمین چمن مصنوعی از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت: باتوجه به هفته دفاع مقدس و ایام الله ماه صفر سال تحصیلی جدید را با شعار تربیت تمام ساحتی در پرتو مهر محمدی آغاز خواهیم کرد و امیدواریم سال تحصیلی خوبی برای فرزندان این سرزمین رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بازگشایی مدارس در پیشوا نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس در پیشوا نواخته شد