مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 13:372022-09-24اجتماعي

کیفیت فعالیت های حوزه آموزش و پرورش ارتقاء می یابد


مشاور وزیر آموزش و پرورش در رارگاه عملیاتی «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا خان محمدی، مشاور وزیرآموزش و پرورش در قرارگاه عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر ، پیش از ظهر امروز در مراسم متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی که اجرایی شده است، اضافه کرد: ایران جزو کشورهای برتر در حوزه پوشش تحصیلی می باشد اما در حوزه کیفیت دچار چالش شده است.

وی از ایده تشکیل قرارگاه عملیاتی در آموزش وپرورش خبر داد و اظهار کرد: این مهم در مجلس مطرح شده است و سعی داریم آموزش و پرورش با بهره گیری از ظرفیت مردم و دولت به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند.

خان محمدی یادآورشد: در قرارگاه تربیتی به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی هستیم زیرا مدرسه کانون پیشرفت محله به شمار می رود و در حاشیه شهرها قرار است مدارس این نقش را داشته باشند و امیدواریم ظرف سه سال آینده به نقطه مطلوبی در این زمینه برسیم.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه با رویکرد بررسی و حل چالش ها و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش و دانش آموزان فعالیت دارد، گفت: این قرارگاه از طریق انعقاد تفاهم نامه به دنبال کمک به رفع محرومیت های تحصیلی و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت فعالیت های حوزه آموزش و پرورش ارتقاء می یابد

کیفیت فعالیت های حوزه آموزش و پرورش ارتقاء می یابد