مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:572022-09-24اجتماعي

نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از امروز


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی برای استان های گیلان، مازنداران، اردبیل و شمال آذربایجان غربی بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا یکشنبه علاوه بر این مناطق در گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های واقع در دامنه های جنوبی استان البرز نیز انتظار بارندگی داریم، ادامه داد: شدت بارش ها فردا بیشتر می شود و برای گیلان و مازندران هشدار سطح نارنجی نارنجی صادر شده است .

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا روز دوشنبه شاهد کاهش دما در نوار شمالی کشور هستیم، افزود: آب های دریای خزر در این مدت مواج است.

گودرزی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه در برخی استان های واقع در جنوب غرب و غرب کشور باد و گرد و خاک رخ می دهد، اظهار کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل با وزش باد و گردو خاک مواجه هستیم.

وی ضمن بیان اینکه آب های خلیج فارس هم تا روز دوشنبه مواج اند، در ابطه با آخرین وضعیت آب وهوایی تهران توضیح داد: برای تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از امروز

نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از امروز