مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:572022-09-24اقتصادي

تشکیل 500 میلیارد تومان پرونده قاچاق تا مردادماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی نیا اظهار کرد: در حال حاضر پوشاک، لوازم و قطعات یدکی، لوازم خانگی، کفش، برخی مواد غذایی، - حمیدرضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ارزش ریالی پرونده های قاچاق طی پنج ماهه اول امسال معادل 500 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی نیا اظهار کرد: در حال حاضر پوشاک، لوازم و قطعات یدکی، لوازم خانگی، کفش، برخی مواد غذایی، ملزومات صنایع زراعی، دخانیات، لوازم تحریر، لوازم صوتی تصویری و منسوجات خانگی شناسه کالا گرفتند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: به عنوان نمونه برای ردیف پوشاک 312 هزار و 833 مورد شناسه پوشاک ثبت شده و در گروه کالایی لوازم و قطعات یدکی نیز حدود 182 هزار و 942 مورد شناسه کالا ثبت شده است.

وی عنوان کرد: طبق آخرین آمار سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی، ارزش ریالی پرونده های قاچاق طی پنج ماهه اول امسال 4 هزار و 963 میلیارد و 319 میلیون و 941 هزار ریال (معادل 500 میلیارد تومان) است.

دهقانی نیا متذکر شد: اینکه برخورد با قاچاق کالا دیده نمی شود و یا فقط در تهران و اصفهان دیده می شود دلیل بر عدم برخورد نیست و لذا از خبرگزاری ها و رسانه ها تقاضا داریم که با تقوای رسانه ای و انصاف به این قضایا ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 500 میلیارد تومان پرونده قاچاق تا مردادماه

تشکیل 500 میلیارد تومان پرونده قاچاق تا مردادماه