مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:022022-09-24اقتصادي

اجرای 14 طرح اوقافی باسرمایه گذاری میلیاردی در یزد/موقوفات قرآنی یزد خیلی کم است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با بیان این که سند دارد کردن موقوفات و سرمایه گذاری جدید دو رویکرد جدی این اداره کل در استان است گفت: اداره کل اوقاف یزد امسال 14 طرح با سرمایه گذاری 121 میلیارد تومان در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت السلام حسین زارع زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت دهه وقف برگزار شده است، اظهار کرد: هر ساله از دوم تا 11 مهرماه به عنوان دهه بزرگداشت وقف نامگذاری شده است.

وی افزود: در استان یزد 14 هزار و 473 موقوفه با 45 هزار و 434 رقبه ثبت شده که رتبه استان در حوزه رقبات وقفی را در تراز دهم کشور قرار داده است.

مدیرکل اوقاف استان یزد با بیان این که 87 درصد موقوفات استان یزد توسط اداره کل اوقاف و 13 درصد توسط متولی مدیریت می شود، گفت: 74 درصد موقوفات استان یزد با 22 هزار رقبه در حوزه کشاورزی است.

زارع زاده در ادامه تصریح کرد : از تعداد کل رقبات وقفی استان یزد سه هزار و 437 مورد مسکونی، سه هزار مورد تجاری و 971 مورد جزو رقبه های سایر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که به طور میانگین هر سال 650 جلد سند مالکیت برای موقوفات استان یزد صادر می شود، گفت: بنا داریم امسال 1700 جلد سند مالکیت برای موقوفات استان یزد اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 14 طرح اوقافی باسرمایه گذاری میلیاردی در یزد/موقوفات قرآنی یزد خیلی کم است

اجرای 14 طرح اوقافی باسرمایه گذاری میلیاردی در یزد/موقوفات قرآنی یزد خیلی کم است