مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:422022-09-24سياسي

نماینده مجلس: گشت ارشاد نه تنها جامعه را باحجاب نکرد بلکه بی اعتقاد و بی عفت کرد!


رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: چه کسی وضعیت حجاب را به اینجا رساند؟ وقتی ما می گوییم این کار به نفع حجاب و عفت جامعه و اسلام نیست به این دلیل است که همان هایی که حجاب دارند را از دست می دهیم.

- نماینده مجلس: گشت ارشاد نه تنها جامعه را باحجاب نکرد بلکه بی اعتقاد و بی عفت کرد! رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: چه کسی وضعیت حجاب را به اینجا رساند؟ وقتی ما می گوییم این کار به نفع حجاب و عفت جامعه و اسلام نیست به این دلیل است که همان هایی که حجاب دارند را از دست می دهیم.

واکنش ها به فوت مهسا امینی دختر جوانی که توسط گشت ارشاد دستگیر شده بود، همچنان ادامه دارد.

غلامرضا نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم در اینباره می گوید: بنده قبل از این اتفاق در ماه های گذشته در خصوص لزوم تجدیدنظر در این موضوعات اظهارنظر داشتم.

افراد ممکن است نظرات متفاوتی راجع به این بحث داشته باشند که باید نظرات را جمع و متمرکز کرد و کار صحیح این است که قبل از وقوع این حوادث باید چاره جویی شود و اگر بخشی از قانونی نیاز به اصلاح دارد انجام شود تا کار به اینجا نرسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویداد 24 مهم ترین بخش های گفت و گوی نوری قزلجه را در ادامه می خوانید: * ما معمولاً مسئله محور هستیم و عادت کرده ایم مسئله ایجاد شود، سپس به دنبال حل آن برویم و هنوز خیلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: گشت ارشاد نه تنها جامعه را باحجاب نکرد بلکه بی اعتقاد و بی عفت کرد!

نماینده مجلس: گشت ارشاد نه تنها جامعه را باحجاب نکرد بلکه بی اعتقاد و بی عفت کرد!