مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:272022-09-24اجتماعي

آماده باش راهداران استان سمنان در ایام پایانی ماه صفر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: اکیپ های گشت راهداری استان در ایام پایانی ماه صفر به صورت 24 ساعته در حال آماده باش کامل و خدمت رسانی به زائران رضوی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از افزایش تردد در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

وی گفت: با توجه به اینکه راه های حوزه استحفاظی استان سمنان در کریدور اصلی شرق به غرب واقع شده است و حجم قابل توجهی از زائران رضوی از این مسیر تردد می کنند، راهداران استان امری مهم و سنگین در پیش رو دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین به آمادگی کامل راهداران استان در ایام پایانی ماه صفر تأکید کرد و ادامه داد: در این ایام اکیپ های گشت راهداری به صورت 24 ساعته در حال آماده باش کامل و خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی قرار دارند.

منصورکیایی به تجهیز راهدارخانه ها در محورهای مواصلاتی استان سمنان اشاره و تصریح کرد: در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام، مجتمع های خدماتی رفاهی به طور مستمر بازدید و نظارت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداران استان سمنان در ایام پایانی ماه صفر

آماده باش راهداران استان سمنان در ایام پایانی ماه صفر