مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:122022-09-24سياسي

اعلام آمادگی مسجدی ها برای شرکت در «اجتماع بزرگ امت رسول الله»


ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور با صدور بیانیه ای در محکومیت هجمه های اخیر، از حضور خانواده بزرگ کانون های مساجد در «اجتماع بزرگ امت رسول الله» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی هجمه ها و هنجارشکنی های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی صورت پذیرفت؛ بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ و کسانی که ستم کرده‏ اند به زودی خواهند دانست به کدام بازگشتگاه برخواهند گشت.

(سوره مبارکه شعرا، آیه 227) جسارت و توهین به ساحت آسمانی و نورانی مساجد، این بیوت الهی روی زمین و همچنین اماکن مقدس و آتش افروزی داعش گونه به این اماکن و به ساحت پرچم مقدس کشورمان از سوی افرادی که خود را منادی آزادی به سبک غربی می دانند، آن هم در واپسین روزهای ماه صفر و در آستانه رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت نوه گرامیشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت حضرت امام رضا (ع)، دل وجدان های بیدار و همه انسان های آزاده را جریحه دار و پرخون کرد.

  بدون تردید چنین اقدامات هنجارشکنانه و توهین به مقدسات که به بهانه آزادی و با حمایت و هدایت رسانه ها و گروهای معاند اسلام و نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مسجدی ها برای شرکت در «اجتماع بزرگ امت رسول الله»

اعلام آمادگی مسجدی ها برای شرکت در «اجتماع بزرگ امت رسول الله»