مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 10:522022-09-24سياسي

رییس پلیس کشور: امنیت مردم خط قرمز ماست


از مردم عزیز که صف خود را از افراد شرور و اغتشاشگر جدا کردند و از پلیس حمایت های خالصانه و هوشمندانه داشتند، قدردانی می کنم.

- از مردم عزیز که صف خود را از افراد شرور و اغتشاشگر جدا کردند و از پلیس حمایت های خالصانه و هوشمندانه داشتند، قدردانی می کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ماست، اظهار کرد: پلیس اجازه نمی دهد دشمنان قسم خورده این مردم و انقلاب، آرامش مردم عزیزمان را بر هم زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری دهه پایانی ماه صفر، با اشاره به وقوع برخی ناامنی و آشوب ها، اظهار کرد: همان گونه که مردم عزیز ما استحضار دارند در روزهای اخیر اتفاقی رخ داد که باعث تأثر شد، خدمت خانواده محترم مرحومه مهسا امینی عرض تسلیت مجدد دارم.

وی افزود: از مردم عزیز که صف خود را از افراد شرور و اغتشاشگر جدا کردند و از پلیس حمایت های خالصانه و هوشمندانه داشتند، قدردانی می کنم.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است، خاطر نشان کرد: پلیس حافظ ارزش های والای انقلاب اسلامی، ضامن امنیت و آرامش کشور و خادم مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس کشور: امنیت مردم خط قرمز ماست

رییس پلیس کشور: امنیت مردم خط قرمز ماست