مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:472022-09-24ورزشي

هدف تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان قهرمانی در لیگ برتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران بسکتبال گرگان انتظار دارند، باشگاهی مانند شهرداری که در ایران و آسیا حرفی برای گفتن دارد، یک بخش بانوان هم فعالیت موثری داشته باشد که افزایش حمایت از تیم بانوان شهرداری در این راستا است.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته شهرداری و مدیران شهری از میانه های لیگ اقدام به حمایت از تیم بانوان می کردند اما برای فصل پیش رو از ماه ها قبل این پشتیبانی ها شکل گرفت و در نتیجه آن، تیمی شایسته و مدعی برای لیگ برتر تشکیل شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: امسال حمایت شهرداری از تیم به طور کامل در حال انجام است و با توجه به جذب بازیکنان مورد نظر حضور در فینال امکان پذیر است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، سکوی قهرمانی را کسب خواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنان خوب و ارزشمند و ملی پوش را در تیم امسال جذب کردیم که 2 نفر از آنان (تینا عیساییان و شادی عبدالوند) فصل 99 - 98 سابقه حضور در این تیم را داشتند و امید داریم با توجه به تک گروهی شدن مسابقات بتوانیم بازی هایی به مراتب بهتر از آن فصل انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان قهرمانی در لیگ برتر است

هدف تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان قهرمانی در لیگ برتر است