مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:322022-09-24اجتماعي

وضعیت سفر به مشهد در تعطیلات ماه صفر


پیش بینی شده تا حدود هشت میلیون مسافر و زائر در تعطیلات پایانی ماه صفر راهی شهر مشهد شوند، جمعیتی که با ظرفیت اقامتگاه ها و ناوگان حمل و نقل این شهر چندان هخموانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، تعطیلات پایانی ماه صفر که با شهادت امام رضا (ع) مصادف است، پرازدحام ترین زمان سفر به مشهد به شمار می آید.

درحال حاضر بلیت هواپیما و قطار به سمت مشهد، یا ناموجود شده و یا محدود است.

این احتمال نیز داده شده که با توجه به ظرفیت محدود ناوگان حمل و نقل عمومی، بسیاری از زائران در برگشت به شهرهای خود با مشکلاتی مواجه شوند، چه بسا که از همین حالا ظرفیت قطار و هواپیما در مسیر برگشت از مشهد به بیشتر شهرها، کامل تکمیل شده و بلیت هواپیما و قطار هم ناموجود است.

استانداری خراسان رضوی همانطور که پیش بینی کرده این استان و شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر میزبان شش تا هشت میلیون زائر باشد، این احتمال را هم داده که دست کم 600 هزار نفر از مسافران این شهر، زائرانی پیاده باشند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) نیز روز جمعه اول مهرماه خبر داد که پنج هزار زائر پیاده امام رضا (ع) به مشهد وارد شده و زائران پیاده زیادی در مسیر رسیدن به این کلانشهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفر به مشهد در تعطیلات ماه صفر

وضعیت سفر به مشهد در تعطیلات ماه صفر