مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 17:272022-09-23سياسي

زاکانی: آموزش و پرورش یکی از سرمایه های انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در دوازدهمین آیین نواخته شدن زنگ دانش آموز شهید، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)، - شهردار تهران با بیان اینکه همه بدهکار انقلاب هستیم و انقلاب نیز بهره مند از سرمایه هایی است که یکی از آن ها آموزش و پرورش است، گفت: انقلاب به ما هویت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در دوازدهمین آیین نواخته شدن زنگ دانش آموز شهید، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)، رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: بسیار خشنودم که زنگ دانش آموز را معطوف به آغاز سال تحصیلی و با یاد و نام شهدا در این خطه نورانی از جهان به صدا در می آوریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را در ابعاد مختلف بزرگ کرد و به ما هویت داد، افزود: یکی از ابعاد آن این بود که دانش آموزان ما مرد شدند؛ زمانی که انقلاب به پیروزی رسید بخشی از این پیروزی معطوف به حضور دانش آموزان در تظاهرات و عرصه های مختلف بود؛ در هر مقطعی که انقلاب از ما کاری می خواست دانش آموزان و معلمان ما پیشتاز بودند، ضمن اینکه در دفاع مقدس نیز همین گونه بود.

زاکانی ادامه داد: انقلاب به ما هویت داد و دانش آموز ما در هر سنی که بود نقش آفرین بود؛ ما همه بدهکار انقلاب هستیم و انقلاب نیز بهره مند از سرمایه هایی است که یکی از آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: آموزش و پرورش یکی از سرمایه های انقلاب است

زاکانی: آموزش و پرورش یکی از سرمایه های انقلاب است