مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 16:022022-09-23سياسي

ستاد کل نیرو های مسلح: اجازه نمی دهیم امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه دار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستادکل نیرو های مسلح در بیانیه ای ضمن قدردانی از هوشمندی ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان قسم خورده علیه امنیت کشور، - ستادکل نیرو های مسلح بار دیگر بر هوشیاری مردم در شناخت عملیات روانی دشمن تأکید و تصریح کرد که اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه دار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستادکل نیرو های مسلح در بیانیه ای ضمن قدردانی از هوشمندی ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان قسم خورده علیه امنیت کشور، از دستگاه های مسئول و قوه قضاییه خواست، با هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم برخورد قاطع کنند.

این بیانیه خویشتنداری مأموران و حافظان امنیت مردم و کشور در برخورد با معترضان در روز های نخستین ناآرامی ها را تحسین کرده و افزوده است: مجاهدت های نیرو های انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حافظان امنیت روانی و اجتماعی کشور، در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری ها و مقابله با برهم زنندگان نظم و سلامت جامعه، موضوعی نیست که از نگاه هیچ ایرانی منصف و میهن دوستی دور بماند.

اما متأسفانه در حوادث چند روز گذشته بعضاٌ مشاهده شد که این خویشتنداری ها آشوبگران و تروریست های اجاره ای را به این خیال باطل سوق داد که به زعم خود می توانند با چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کل نیرو های مسلح: اجازه نمی دهیم امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه دار شود

ستاد کل نیرو های مسلح: اجازه نمی دهیم امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه دار شود