مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 11:272022-09-23حوادث

دستگیری 211 نفر از اغتشاشگران در گیلان/ نیروی انتظامی با آشوب گران مماشات ندارد


جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 211 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: - سرهنگ حسن حسین پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که به شدت با آنان برخورد شده است.

وی از دستگیری 211 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: این تعداد افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مردم در چند روز گذشته انزجار خود را از آشوبگران نشان داده اند، افزود: حساب مردم از اغتشاشگران جدا بوده و برخورد با اغتشاش گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

حسین پور همچنین با اشاره به کشف چند قبضه سلاح سردوگرم در میان اغتشاشگران بیان کرد: در سطح استان گیلان و با تلاش های تمامی نهادهای نظامی و امنیتی چند قبضه سلاح سرد و تعدادی سلاح گرم در بین اغتشاشگران کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 211 نفر از اغتشاشگران در گیلان/ نیروی انتظامی با آشوب گران مماشات ندارد

دستگیری 211 نفر از اغتشاشگران در گیلان/ نیروی انتظامی با آشوب گران مماشات ندارد