مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 10:272022-09-23سياسي

اخلال در امنیت کشور هدف اصلی فتنه گران است


تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) گفت: تجربه تاریخی انقلاب و حوادث پس از آن، نشان می دهد اولین اتفاقی که در فتنه ها رخ می دهد، نشانه گرفتن امنیت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در جمع شرکت کنندگان در سلسله جلسات هفتگی ولایت فقیه، با اشاره به وقایع رخ داده پیرامون درگذشت مهسا امینی، ابعاد مختلف این حادثه و اهداف فتنه گران را تبیین کرد.

 کلانتری همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره حماسه آفرینان 8 سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: درگذشت مهسا امینی باعث تاسف و تاثر است، فوت ایشان نیاز به یک بررسی دقیق و همه جانبه، توسط دستگاه های ذیربط، از پزشکی قانونی گرفته تا نهادهای نظارتی و امنیتی دارد.

تولیت حرم احمد بن موسی(ع) عنوان کرد: مطمئنا نظراتی که بدون اطلاع و آگاهی از ابعاد مختلف موضوع و از روی احساس و یا بعضا عناد ارائه می شود، فاقد هرگونه ارزش پزشکی، حقوقی، انسانی و اخلاقی است.

کلانتری خاطرنشان کرد: بیان نظراتی که بدون اسناد و مدارک معتبر باشد، می تواند به طور کلی موضوع را به انحراف و مسیر نادرست بکشد، فردی به مرکز امنیت اخلاقی نیروی انتظامی، که ده ها نفر دیگر نیز در آن حضور داشته اند، هدایت و ناگهان بی هوش شده است، بلافاصله به بیمارستان منتقل و علی رغم رسیدگی و تلاش به عنوان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال در امنیت کشور هدف اصلی فتنه گران است

اخلال در امنیت کشور هدف اصلی فتنه گران است