مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 19:172022-09-22سياسي

احیاء کارگروه تخصصی زنان و خانواده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی


دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: کارگروه تخصصی زنان و خانواده در جهت تعالی خانواده و جایگاه زن همزمان با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

- پانیذ طاهری دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: کارگروه تخصصی زنان و خانواده طهورا، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید فعالیت های خود را از سر می گیرد.

وی افزود: ایده و تأسیس کارگروه تخصصی زنان و خانواده طهورا برای اولین بار، توسط واحد خواهران شورای بیست و دوم جامعه اسلامی دانشجویان تربیت دبیر شهید رجایی مطرح و اجرا شد.

دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران ادامه داد: طهورا فعالیت خود را با تولید محتوای رسانه ای در حوزه زنان و و بعد تربیتی و والدگری در دانشجویان برگزار می شود.

این فعال دانشجویی بیان کرد: شاید بتوان گفت تفاوت طهورا با کارگروه های دیگر در توجه به سلیقه عموم و خاصه قشر خاکستری است.

طهورا سعی دارد به دور از کلیشه ها، قدمی در راستای بهبود فضای موجود حوزه زنان و خانواده، به خصوص در حیطه دانشجویی بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء کارگروه تخصصی زنان و خانواده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی

احیاء کارگروه تخصصی زنان و خانواده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی