مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-22سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: دشمن با توطئه تفرقه به دنبال پیشبرد اهداف خود است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قدرت نظامی ایران روز به روز درحال افزایش است و دشمن با نگاه به وضعیت مطلوب دستاوردهای نظامی ایران با روش های غیرنظامی و توطئه تفرقه به دنبال اهداف خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن از الگوسازی های ایران اسلامی عصبانی است، اظهار کرد: دشمنان می دانند این انقلاب فقط به ایران محدود نمی شود و قابل گسترش در جهان است و از این ویژگی انقلاب هراس دارد و اکنون هم بیگانگانی که از ایران بهره می بردند و دستشان قطع شده باعث لطمه به انقلاب ارزشی ما می شوند.

رییس جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در جبهه مقاومت به دستاوردهای بسیاری رسیده است، گفت: انقلاب با امدادهای الهی و اقتدار جوانان از خود گذشته و با تکیه بر ظرفیت های داخلی پیروز شده است و همین عناصر رمز بقای انقلاب است.

امام جمعه قم اضافه کرد : کسانی به ظاهر طرح دوستی دارند اما نقشه کشی کرده و طمع به مرزهای ما دارند و در این روزها درحال فعالیت هستند که نیروهای مسلح همانند دفاع مقدس باید کشور را حفظ کرده و نگذارند به این مملکت آسیب برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: دشمن با توطئه تفرقه به دنبال پیشبرد اهداف خود است

آیت الله حسینی بوشهری: دشمن با توطئه تفرقه به دنبال پیشبرد اهداف خود است