مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-22سياسي

امام جمعه ایلام: هتاکان حرمت ناموس در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند


آنانی که چشم و گوش بسته به مساجد و چادر خواهران و زنان ما هتک حرمت می کنند در بین مردم ایران اسلامی هیچ جایی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والکسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و اذناب آن قدرت رویارویی با رزمندگان جمهوری اسلامی را ندارد.

وی افزود: آنانی که چشم و گوش بسته به دنبال سوء دشمنان نظام و انقلاب راه می افتند و به مساجد و چادر خواهران و زنان ما هتک حرمت می کنند در بین مردم ایران اسلامی هیچ جایی ندارند.

در ادامه استاندار ایلام نیز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام گفت: آنچه موجب پیروزی ما در انقلاب و دفاع مقدس شد جز توکل و توسل به خدا، اخلاص و محبت اهل بیت علیهم السلام و ولایت مداری نبود.

وی افزود: در قاموس وارثان دفاع مقدس صبر و مقاومت و حوصله وجود دارد اما این صبر هم حدی دارد، در قاموس وارثان دفاع مقدس ترس جایی ندارد.

استاندار ایلام ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برگزاری با شکوه اربعین حسینی را برتابیدند و امروز دشمنان از احساسات جوانان استفاده کردند اما جوانان و نوجوانان فرزندان ملت هستند که باید آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: هتاکان حرمت ناموس در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند

امام جمعه ایلام: هتاکان حرمت ناموس در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند