مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 20:122022-09-21سياسي

حوادث تاریخی بدون عوامل تأثیرگذار آن حادثه قابل تبیین نیست


فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) گفت: حوادث تاریخی را نمی توان بدون عوامل تأثیرگذار در آن حادثه تبیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، سردار غلامرضا احمدی در همایش 2هزارنفری رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهاد  که همزمان با چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در آستانه مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در 40 سال ناکامی دشمنان هر زمانی که فضای ذهنی جامعه با فتنه قدرتمند رسانه و عمله داخلی غبارآلود شد، حوادث تاریخ را به یاد ملت آورد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: یکی از مهم ترین ایامی که در تاریخ اسلام و تشیع قابل اتکا است، جنگی بود که در سال 59 آغاز و در سال 67 با پذیرش خواسته ملت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس قطعه نورانی از قطعات تاریخ است، ابراز کرد: ملت ایران همواره در این چهار دهه انقلاب نشان دادند که در سایه رهنمودهای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب پای نظام و ولایت ایستاده اند.

احمدی با تأکید بر اینکه اگر تاریخ به درستی تبیین نشود، فضای عمومی علیه آن جامعه شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: حوادث تاریخی را نمی توان بدون عوامل تأثیرگذار در آن حادثه تبیین کرد، لذا ضروری است رزمندگان و راویان هشت سال دفاع مقدس، روزهای فراموش نشدنی و خاطرات بیادماندنی فرزندان ملت را در دوران هشت سال دفاع مقدس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث تاریخی بدون عوامل تأثیرگذار آن حادثه قابل تبیین نیست

حوادث تاریخی بدون عوامل تأثیرگذار آن حادثه قابل تبیین نیست