مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-21سياسي

«نظام تربیتی و آموزشی» خاستگاه تربیت نسل تمدن ساز


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت بازگشایی مدارس اعلام کرد: قطعا خاستگاه تربیت نسل تمدن ساز، نظام تربیتی و آموزشی، هادیان آن مدیران و معلمان انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت بازگشایی مدارس اعلام کرد: فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی که منظر و منشور تحقق آن در بیانیه گام دوم انقلاب به تصویر درآمده است، حرکت آرمانی و جوانگرا در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است؛ این چنین نقطه عطفی، فصل نوین جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی را بر پایه چهل سال مجاهدت و پایمردی در آرمان ها و عرصه و میدان ها، شروع نموده است.

   مسیر تحقق و تعالی تمدن نوین اسلامی و دفاع ابدی از نظریه ها و تفکرات انقلاب در این فصل جدید زندگی آن، انگیزه و جوششی انقلابی در استمرار تبیین باورها، انتقال دانسته ها و یافته ها، بیان وقایع تلخ و شیرین،  و رشد و توسعه تربیتی اسلامی را طلب می نماید.

مسیر تربیت نسل آرمانی تمدن ساز، بی شک در آینده، حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُرانگیزه، دارای باور ما می توانیم، طلب می نماید.

  در ادامه این بیانیه آمده است: قطعا خاستگاه تربیت نسل تمدن ساز، نظام تربیتی و آموزشی و هادیان آن مدیران و معلمان انقلابی، و جوانه ها و امیدهای آن دانش آموزان پاک نهاد ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نظام تربیتی و آموزشی» خاستگاه تربیت نسل تمدن ساز

«نظام تربیتی و آموزشی» خاستگاه تربیت نسل تمدن ساز