مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-21اقتصادي

نامگذاری دومین «میدان کارآفرینی» در استان زنجان


سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ کارآفرینی، یکی دیگر از از میادین استان زنجان واقع در هیدج یکی از شهرهای شهرستان ابهر به نام میدان کارآفرینی نامگذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل آقاجانلو، سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیدج، زادگاه حکیم هیدجی فیلسوف و شاعر بزرگ استان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش در استان و کشور  است (یکی از سه قطب تولید کفش در ایران) که البته در زمینه تولید کفش بچه گانه مقام اول را در کشور داشته و دارد.

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین افزود: شهرک صنعتی هیدج نیز دارای شرکت هایی تولیدی در زمینه بسته بندی و بوجاری حبوبات و غلات و خوراک دام - تولید لوله - سیم و کابل - صنایع چوب دستمال کاغذی و…است.

وی گفت: به لحاظ صنعتی بودن این شهر کوچک و روی آوردن بیشتر جوانان شهر به کارآفرینی، دومین میدان کارآفرینی در این محل نامگذاری شده است.

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان نام گذاری این میدان را نمادی از موفقیت کارآفرینان شهر هیدج خواند و هدف از آن را توسعه و ترویج فرهنگ کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری دومین «میدان کارآفرینی» در استان زنجان

نامگذاری دومین «میدان کارآفرینی» در استان زنجان