مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-21سياسي

تذکرات شفاهی امروز نمایندگان مجلس چه بود؟


تشکر از نیروهای خدوم فراجا، گازرسانی به شهرستان های شاهرود، خرید تضمینی گوشت قرمز از دامداران، پرداخت خسارت ناشی از سیل به عشایر، از مهمترین تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس در جلسه امروز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رضا آریان پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 شهریورماه) که نوک پیکان امنیت کشور در داخل و مرزها هستند و علیرغم تمامی هجمه ها و بی انصافی ها روزی نیست که در جهت امنیت و آرامش مردم شهید ندهند که اخیرا شهادت ستوان دوم علی سراوانی را در استان گلستان داشتیم که باعث تنزل همه ما شد.

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس افزود: متاسفانه وضعیت حقوق این پرسنل خدوم و ایثارگر مناسب نیست که لازم است در بودجه سال 1402 برای این موضوع توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان و رییس سازمان برنامه و بودجه، بیان کرد: فوق العاده خاص جزو حقوق کارکنان بهداشت و درمان است، این عزیزان در هر پیک کرونا در کنار مردم بودند، شهید داده و آسیب دیدند که این حق مورد تایید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه است که به دلیل کمبود بودجه به آن ها اختصاص داده نشده است که لازم است این حق در قانون بودجه سال 1402 گنجانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات شفاهی امروز نمایندگان مجلس چه بود؟

تذکرات شفاهی امروز نمایندگان مجلس چه بود؟