مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-21دانش

برگزاری رویداد ملی «تاثریا» اول مهرماه در کرمان/ارسال 60 طرح به دبیرخانه رویداد


مسؤول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رویداد ملی تا ثریا برای اولین بار در استان کرمان در روز اول مهرماه در دانشگاه هایتک ماهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ رضا خواجه حسنی صبح امروز در نشست خبری ویژه برگزاری رویداد ملی تا ثریا اظهار داشت: این رویداد به همت شرکت پیشگامان توسعه فرآیند دانش بنیاد تعاون بسیج و معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: رویداد ملی تا ثریا برای اولین بار در استان کرمان در اول مهرماه در دانشگاه هایتک ماهان برگزار می شود و تا قبل از این تنها رویداد ملی تا ثریا در سه استان کشور برگزار شده بود.

مسؤول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مشکل اقتصاد در کشور گفت: ما برای رشد و اصلاح اقتصادی باید به سمت تولید ملی برویم و قطعا تولید ملی در صورتی که به سمت دانش بنیان  هدایت شود موثرتر و کارآمدتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه ملی تا ثریا در جهت سرمایه گذاری مسأله محور، برای رشد تولید و ارتقا اقتصاد دانش بنیان از طریق بسیج تمامی ظرفیت ها که در زیست بوم ملی و فناوری استان وجود دارد، صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی «تاثریا» اول مهرماه در کرمان/ارسال 60 طرح به دبیرخانه رویداد

برگزاری رویداد ملی «تاثریا» اول مهرماه در کرمان/ارسال 60 طرح به دبیرخانه رویداد