مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-21اجتماعي

بوی ماه مهر/بچه ها را این مدلی به مدرسه بفرستید


آهنگ گوش نواز و خاطره انگیز زنگ آغاز سال تحصیلی از شنبه به صدا در خواهد آمد و میلیونها دانش آموز این سرزمین بعد از ماهها دوری رسمی از مدارس، بار دیگر در فضای مدرسه و نیمکت و تخته سیاه قرار می گیرند.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک: آهنگ گوش نواز و خاطره انگیز زنگ آغاز سال تحصیلی بزودی زود به صدا در خواهد آمد و میلیونها دانش آموز و آینده ساز این سرزمین بعد از بیش از دو سال دوری رسمی از مدارس بار دیگر در فضای مدرسه و نیمکت و تخته سیاه قرار می گیرند.

 مدرسه، لغتی سنگین، پر وزن و آشنا و ملموس برای همه است که احساس نیاز به آن در همه جا وجود دارد.

مدرسه جزو اولین کلمات اساسی است که معلمان و همکلاسان خود داشته باشند در گوشه خانه و منازل خود و در فضایی مجازی و دسترسی غیر قابل ملموس به آموزش و فراگیری دروس سطوح مختلف تحصیلی پرداختند.

روزهایی که برای بسیاری از دانش آموزان با مشکلات مختلفی همچون نبود وسائل الکترونیکی مانند گوشی همراه و تبلت و عدم ارتباط اینترنتی و .

روبرو بودند.

حالا بار دیگر آوای آمدن مهر و هم نوایی میلیونها دانش آموز با تغییرات طبیعت موج امید و نشاطی را بر جامعه و خانواده ها حکم فرما می کند که برآیند آن می تواند افزایش و ارتقا سطح دانش و سواد کودکان، نوجوانان و جوانان را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی ماه مهر/بچه ها را این مدلی به مدرسه بفرستید

بوی ماه مهر/بچه ها را این مدلی به مدرسه بفرستید