مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-21اقتصادي

2 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی خرمدشت و آراسنج احداث می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: عملیات اجرایی احداث دو تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی خرمدشت و آراسنج با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری در حاشیه سومین سمینار و کارگاه آموزشی شناخت محیط زیست ویژه طلاب و روحانیون که در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، اظهار کرد: در راستای حفظ محیط زیست و ساماندهی پساب خروجی واحدهای تولیدی تاکنون در سه شهرک صنعتی کاسپین، لیا و حیدریه تصفیه خانه فاضلاب احداث شده که بیش از 95 درصد واحدهای فعال مستقر در این شهرک های صنعتی به شبکه تصفیه خانه فاضلاب متصل بوده که پساب خروجی آنها بعد از ورود به تصفیه خانه فاضلاب بازچرخانی و مجدد در واحدهای تولیدی و فضای سبز استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به احداث دو تصفیه خانه فاضلاب در سال جاری افزود: عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت آغاز شده و عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج با انتخاب پیمانکار کمتر از دو ماه دیگر شروع می شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد: تاکنون طرح ممیزی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ( HSEE ) برای 500 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه با هدف ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی خرمدشت و آراسنج احداث می شود

2 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی خرمدشت و آراسنج احداث می شود