مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 20:572022-09-20اقتصادي

67 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر مقاوم سازی شد


مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستا با سود 5 درصد، از مقاوم سازی 67 درصد واحدهای مسکن روستایی در سطح استان بوشهر خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا مقدم عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هر چه قدر مقاوم سازی منازل بالاتر برود در مواقع بحران خسارت کمتری شاهد خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه با حمایت دولت و مصوبه اخیر، تسهیلات مسکن روستایی 200 میلیون با نرخ پنج درصد پرداخت می شود، گفت: انتظار داریم شوراها و دهیاران اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام دهند تا مردم نسبت به نوسازی منازل خود اقدام کنند.

مقدم از مقاوم سازی 67 درصد واحدهای مسکن روستایی در سطح استان بوشهر خبر داد و افزود: تعداد منازل مسکونی مقاوم سازی شده در دهستان کبگان مطلوب نیست و در همین راستا هیچ محدودیت اعتباری در بخش کاکی نداریم.

وی تصریح کرد: افرادی که در سه ماهه آینده نسبت به تشکیل پرونده و انعقاد با بانک اقدام کردند 15 میلیون تومان بلاعوض به آنها تعلق می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان داشت: همچنین هر دهیاری که بیشترین پرونده سازی در این زمینه داشته باشد مورد تشویق قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر مقاوم سازی شد

67 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر مقاوم سازی شد