مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 20:422022-09-20فرهنگي

وودی آلن: نگفتم فیلم نمی سازم


قرارداد «وودی آلن» با کمپانی آمازون برای ساخت پنج فیلم در سال 2018 و در نتیجه حواشی پیرامون شکایت دخترخوانده اش «دیلن فارو» مبنی بر سوء استفاده جنسی، - قرارداد وودی آلن با کمپانی آمازون برای ساخت پنج فیلم در سال 2018 و در نتیجه حواشی پیرامون شکایت دخترخوانده اش دیلن فارو مبنی بر سوء استفاده جنسی، لغو شد، اتهاماتی که این سینماگر همواره رد کرده است.

پس از آن که یک روزنامه پرتیراژ اسپانیایی به نقل از وودی آلن از خداحافظی او از فیلمسازی خبر داد، این کارگردان 86 ساله این گزارش ها مبنی بر بازنشستگی خود را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، چند روز پیش روزنامه اسپانیایی La Vanguardia با انتشار مصاحبه ای با وودی آلن به نقل از او اعلام کرد که وی پس از ساخت پنجاهمین فیلم بلند کارنامه سینمایی اش که در پاییز امسال در پاریس کارگردانی خواهد کرد، دیگر فیلمی نخواهد ساخت و بیشتر بر روی نویسندگی تمرکز می کند و پروژه بعدی او نگارش یک رُمان خواهد بود.

در بیانیه ای که که از سوی نماینده این فیلمساز منتشر شد، آمده است: وودی آلن هرگز نگفته که در حال بازنشستگی است و در حال نوشتن رمان دیگری است.

او عنوان کرده به این فکر می کند که فیلم نسازد، زیرا ساختن فیلم هایی که مستقیم یا خیلی سریع به پلتفرم های استریم (سامانه های نمایش آنلاین) می روند برای او چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وودی آلن: نگفتم فیلم نمی سازم

وودی آلن: نگفتم فیلم نمی سازم