مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 17:422022-09-20اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی رژه 31 شهریور در اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه 31 شهریور در شهر اصفهان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم رژه 31 شهریور در راستای رفاه حال شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: از ساعت یک بامداد روز پنجشنبه 31 شهریور توقف و پارک هرگونه وسایل نقلیه در طول خیابان های آزادگان، خیابان امام سجاد(ع) و روبه روی گلستان شهدا ممنوع است و درصورت توقف هرگونه وسیله نقلیه اعم ازخودرو و موتورسیکلت، این وسایل توسط یدک کش به خیابان های مجاور انتقال داده خواهد شد.

محمدی بیان کرد: از ساعت 6 صبح تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در کلیه معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت رمپ های خروجی شماره یک و 2 بزرگراه همت، از سمت تقاطع امام سجاد(ع)-سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع های سعادت آباد-فرایبورگ، ممنوع و محدودیت اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: ممنوعیت ترددهای اعلامی برای کلیه وسایل نقلیه است و ورود موتورسیکلت ها نیز به محدوده طرح ترافیکی اعلامی خط قرمز پلیس است، بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی رژه 31 شهریور در اصفهان

اعمال محدودیت های ترافیکی رژه 31 شهریور در اصفهان