مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-20سياسي

وزیر کشور با شفاف سازی بهره برداری ها را متوقف کند


نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بهزاد رحیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عرض تسلیت و مراتب همدردی خود را خدمت خانواده محترم امینی و همه مردم کردستان و خانواده های جان باختگان حوادث اخیر را اعلام می نمایم.

از ابراز همدردی و همراهی رییس جمهور، مسئولین استانی و کشوری برای همدردی و عرض تسلیت به این خانواده داغدیده تشکر می کنم.

وی افزود: انتظار داشتیم شخص وزیر کشور برای عرض تسلیت و تسلی خاطر این خانواده و آرامش شهرستان در میان این خانواده حضور پیدا می کرد.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی امروز با تمام رفتارهای قهری گشت ارشاد که حرمت زنان را در جامعه اسلامی می شکند و از بین می برد احساس نگرانی و اعتراض دارم.

هرچند زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم و حفظ تمامیت ارضی کشور قابل انکار نیست و قدردان هستیم، اما عملکرد و موضع گیری این نهاد در این واقعه قابل قبول نیست و اطلاع رسانی های قطره ای و دیرهنگامی انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور با شفاف سازی بهره برداری ها را متوقف کند

وزیر کشور با شفاف سازی بهره برداری ها را متوقف کند