مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-20سياسي

برگزاری بیش از دو هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در خوزستان


جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حدود دو هزار برنامه در هفته دفاع مقدس توسط نواحی مختلف سپاه و بسیج در استان خوزستان برگزار می شود.

- سردار نعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه نشست خبری هفته دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:  امسال بر اساس تدابیر مشترک با مجموعه ارتش و سایر نیروهای مسلح برگزار می شود.

باقری ادامه داد: در عین حال دیدار پیشکسوتان به صورت ویدئوکنفراس با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نمایش اقتدار، دیدار با نماینده ی ولی فقیه و نواختن زنگ مدارس در هفته دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که توسط سپاه ولیعصر خوزستان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های سپاه و بسیج در سه سطح برگزار می شود، افزود: حدود دو هزار برنامه در هفته دفاع مقدس توسط نواحی مختلف سپاه و بسیج در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر خوزستان یادآور شد: در بخش کشوری نیز شاهد حضور عشایر خوزستانی در رژه پایتخت و نمایش اقتدار خواهیم بود.

وی در عین حال تصریح کرد: در بخش استانی نیز حضور در برنامه های تولیدی صداوسیما، کلنگ زنی المان زنان در مجموعه ستاد کنگره شهدا، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، شب شعر دفاع مقدس و برگزاری بیش از 140 یادواره شهدا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از دو هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در خوزستان

برگزاری بیش از دو هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در خوزستان