مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-20بين الملل

بازی آمریکا با کارت «اردوگاه الهول» در عراق


در سایه بازگشت خانواده های داعشی از اردوگاه الهول سوریه به عراق، زنگ خطر ظهور نسلی جدید از داعش در این کشور که این بار نیز در مکتب آمریکا آموزش دیده ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشدارهای سیاسی و امنیتی در خصوص ظهور یک نسل جدید از داعش در عراق در سایه بازگشت خانواده تروریست های داعش از اردوگاه الهول به عراق، همچنان ادامه دارد و مخالفان بازگشت این افراد به عراق، معتقدند که در حالی که اغلب کشورها حاضر به تحویل گرفتن داعشی های تبعه خود در این اردوگاه نیستند، موافقت بغداد با بازگشت این  خانواده ها بازی با آتش است و زنگ خطر ظهور نسلی جدید از داعش که در مدرسه آمریکایی الهول آموزش دیده اند، به صدا در آمده است.

  به نوشته پایگاه خبری المعلومه ، نمی توان با پرونده اردوگاهی که در آن با سرهای انسان ها فوتبال بازی می شود، با اهمال برخورد کرد.

این در حالی است که با وجود همه هشدارها در خصوص طرح آمریکا برای ایجاد نسلی جدید از عناصر داعش در عراق، با تصمیم دولت مصطفی الکاظمی نخست وزیر، درهای این کشور برای بازگشت خانواده های تروریست های داعش باز شده است.

اردوگاه الهول، در 15 کیلومتری مرزهای مشترک جدید از خانواده های داعش را پنجشنبه آینده از اردوگاه الهول به اردوگاه الجدعه در خاک عراق، منتقل خواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی آمریکا با کارت «اردوگاه الهول» در عراق

بازی آمریکا با کارت «اردوگاه الهول» در عراق