مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-20سياسي

طرح آبرسانی بلندمدت به همدان به زودی بهره برداری می شود


استاندار همدان با بیان اینکه طرح آبرسانی بلندمدت به استان به زودی بهره برداری می شود گفت: خط بای پس نیز به طول 16 کیلومتر، مراحلی پایانی آزمایش را می گذراند و تا سه روز آینده وارد مدار بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در شورای تامین آب اظهار کرد: طبق پیش بینی مدیران و کارشناسان وزارت نیرو، در صورت عدم بروز ایراد و اشکال فنی، طبق زمانبندی اعلامی در سفر رییس جمهور و هیات دولت که برای بهره برداری از پروژه آبرسانی بلندمدت به همدان، دو ماه فرصت تعیین شد، این طرح به زودی و پیش از فرارسیدن زمان تعیینی، یعنی ششم مهرماه بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه با مساعدت کشاورزان و مشارکت افرادی که نذر آب داشتند، تعداد قابل توجهی از چاه های کشاورزی در مدار آبرسانی به شهر همدان قرار گرفته است گفت: خط بای پس نیز به طول 16 کیلومتر، مراحلی پایانی آزمایش را می گذراند و تا سه روز آینده وارد مدار بهره برداری می شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با بهره برداری از این خط 16 کیلومتری، میزان اعمال قطعی های شبکه آبرسانی همدان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد گفت: طرح آبرسانی بلندمدت از سد تالوار به همدان نیز مراحل پایانی خود را سپری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی بلندمدت به همدان به زودی بهره برداری می شود

طرح آبرسانی بلندمدت به همدان به زودی بهره برداری می شود