مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-20سياسي

مجلس موضوع «مهسا امینی» را تا اصلاح ساختارها رسیدگی می کند


درگذشت ایشان، داغی بر دل های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند.

- تابناک _ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی مجلس با حداکثر دقت و موشکافی کامل تمامی زوایای پرونده درگذشت مهسا امینی را در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع نمایندگان و مردم شریف ایران برساند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: برگزاری باشکوه مراسم عزاداری اربعین شهادت سید الشهداء در کشور عراق، بار دیگر اتحاد اعتقادی شیعیان سراسر جهان حول محور نور تابان اهل بیت را به جهانیان نشان داد؛ علاقه قلبی مردم به امام حسین علیه السلام، تفرقه افکنی ها را خنثی و دشمنان اسلام و مسلمین را نا امید و سرخورده می سازد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: ملت شریف ایران، با وجود برخی مشکلات و سختی های موجود، امسال پر شورتر از گذشته، خود را به کربلا رساندند و در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی حاضر شدند؛ از مسئولان مربوطه انتظار می رود با توجه به علاقه روزافزون مردم به شرکت در این مراسم معنوی-سیاسی، با برنامه ریزی بهتر در سال آینده کاستی های زیرساختی و خدماتی موجود، به خصوص در مرزها را مرتفع کنند تا سیل مشتاقان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس موضوع «مهسا امینی» را تا اصلاح ساختارها رسیدگی می کند

مجلس موضوع «مهسا امینی» را تا اصلاح ساختارها رسیدگی می کند