مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-20اقتصادي

لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه گذاری در جنوب کرمان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: با تکمیل و تامین زیرساخت های واحدهای صنعتی و معدنی نظیر برق، جاده و دیگر زیرساخت ها، جنوب کرمان به قطب صنعتی و معدنی تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع اتخاذ شد که می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت جنوب کرمان به ویژه بخش ساردوییه باشد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل و تامین زیرساخت های واحدهای صنعتی و معدنی نظیر برق، جاده و دیگر زیرساخت ها، جنوب کرمان به قطب صنعتی و معدنی تبدیل خواهد شد.

در ادامه مشاور استاندار در جنوب کرمان با اشاره به استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان اظهار داشت: باید در چارچوب قانون و از طریق بسته های تشویقی سبب ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری بیشتر در منطقه شد.

حمدالله فاریابی افزود: جنوب کرمان دارای پتانسیل و استعدادهای بی شماری است که با همکاری، تعامل و تلاش می توان این استعدادهای را شکوفا کرد.

وی بیان داشت: در جنوب کرمان در حوزه برق علاوه بر مشکلاتی مانند مشکل این دو کارخانه مهم، کمبودها و مشکلات دیگری نظیر عدم روشنایی گلزار شهدا در شهرهای مختلف جنوب کرمان وجود دارد که می طلبد شرکت توزیع برق جنوب کرمان به این موارد نیز توجه جدی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه گذاری در جنوب کرمان

لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه گذاری در جنوب کرمان