مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 21:122022-09-19اقتصادي

نوسازی روشنایی تمام معابر شهر حمیدیا تا پایان امسال انجام می شود


به منظور افزایش امنیت عمومی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر روشنایی تمام معابر شهر حمیدیا ساماندهی و نوسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مرادعلی الله وردی پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود با بیان این که رویکرد شهرداری حمیدیا ایجاد رضایتمندی است، اظهار کرد: تکریم ارباب الرجوع، تسهیل کردن فرآیند دریافت خدمات از جمله شاخص های جدی این دوره مدیریت شهری در شهر حمیدیا است.

وی اجرای طرح شهربین را از دیگر خدمات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: فرصت سرمایه گذاری مختلف با رویکرد توسعه پایدار در شهر حمیدیا برنامه ریزی شده است.

شهردار حمیدیا با بیان این که مساحت فضای سبز این شهر بالغ بر 56 هکتار  و مساحت بوستان های تحت پوشش نیز 31 هکتار است، گفت: اجرای طرح های مختلف عمرانی نظیر لوله گذاری، لکه گیری معابر و بازپیرایی بوستان ها از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار است.

وی از بسترسازی در زمینه اجرای طرح شهرداری الکترونیک در حمیدیا خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با الکترونیکی شدن برخی خدمات از مراجعات حضوری و فیزیکی مردم در محل شهرداری کاسته شود.

شهردار حمیدیا تصریح کرد: از فضای سبز شهر مربوط به این بوستانهاست و در این رابطه 10 مخزن آب در شهر تهیه شده که با اجرای هفت کیلومتر لوله گذاری و اجرای طرحهای آبیاری تحت فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی روشنایی تمام معابر شهر حمیدیا تا پایان امسال انجام می شود

نوسازی روشنایی تمام معابر شهر حمیدیا تا پایان امسال انجام می شود