مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 19:272022-09-19سياسي

پیکر مطهر پدر شهیدان گرانقدر حسین و محسن علی نژاد المشیری آرام گرفت


پیکر مطهر پدر شهیدان گرانقدر حسین و محسن علی نژاد المشیری در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پیکر مطهر پدر شهیدان گرانقدر حسین و محسن علی نژاد المشیری دوشنبه 28 شهریور ماه با حضور خانوادهای معظم شهدا، ایثارگران، کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، حضرت آیت الله معلمی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، فرماندار، رییس بنیاد و مردم ولایی تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای سید نظام الدین این شهرستان خاک سپاری شد.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک الگوی اخلاص و شکیبایی مرحوم حاج عباس علی نژاد پدر صبور شهیدان گرانقدر حسین و محسن علی نژاد المشیری با بیان اینکه پدران شهدا چهره های ماندگار تاریخ کشور ما هستند، اظهار کرد: پاداش صبر و ایثار پدران عزیز شهدا نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل از پدران شهدا پیروی از آرمان ها و سیره شهدا است، اضافه کرد: این یک تکلیف است که در قید حیات پدران و مادران شهدا از وجود با عظمت آنان بهره مند شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان کرد: امروز قدر پدران بزرگوار و مادران صبور و بازماندگان گرانقدر شهدا و ایثارگران را بدانیم، این عزیزان بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر پدر شهیدان گرانقدر حسین و محسن علی نژاد المشیری آرام گرفت

پیکر مطهر پدر شهیدان گرانقدر حسین و محسن علی نژاد المشیری آرام گرفت