مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 18:172022-09-19ورزشي

شکایت چادرملو از داور به سازمان لیگ/ گل صحیح مردود شد و پنالتی را نگرفتند


باشگاه دسته اولی چادرملو اردکان از داور مسابقه با فجرشهید سپاسی به سازمان لیگ فوتبال ایران شکایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به اشتباهات داوری بازی مقابل فجرشهید سپاسی معترض شد.

متن نامه این باشگاه به سازمان لیگ به شرح زیر است:  جناب آقای کشوری فرد سرپرست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران باسلام و احترام به استحضار می رساند از سری مسابقات لیگ آزادگان در هفته چهارم، تیم چادرملو اردکان میهمان تیم فجر سپاسی شیراز بوده است که متاسفانه اشتباهات فاحش توسط تیم داوری محترم مسابقه، آقایان ایمان شاه ولی (داور وسط)، مهدی شفیعی و ابوذر ممبینی (کمک داوران) صورت گرفته است که این موارد در عملکرد تیم چادرملو و همچنین نتیجه نهایی تاثیر بسزایی داشته است.

اشتباهات مذکور به دلیل تعدد و تکرار، موجب برهم زدن تمرکز تیم گردیده به نحوی که این شائبه در اذهان کلیه ارکان آن ایجاد نموده است که نحوه قضاوت داور علیه تیم است.

با عنایت به اینکه برگزاری مسابقات در سلامت کامل از مهم ترین الویت های آن سازمان محترم بوده و هست خواهشمند است دستور فرمایید موارد مطروحه ذیل توسط صاحب نظران محترم بررسی و در صورت تایید با مسببان امر برخورد قاطعانه صورت پذیرد تا از بروز موارد مشاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت چادرملو از داور به سازمان لیگ/ گل صحیح مردود شد و پنالتی را نگرفتند

شکایت چادرملو از داور به سازمان لیگ/ گل صحیح مردود شد و پنالتی را نگرفتند