مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-19اجتماعي

دانشجویان سمنانی مهارت یاد می گیرند


توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان سمنان در راستای برآوردن نیازهای کشور با انعقاد تفاهم نامه ای در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان سمنان، تفاهم نامه همکاری آموزشی در هشت ماده و به مدت سه سال به امضای سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و علی پریمی، رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان رسید.

این تفاهم نامه با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی واحدها و پردیس های زیرمجموعه دانشگاه پیام نور استان سمنان و در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای منعقد شده است.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان اعطای مجوز ایجاد مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی به واحدها و پردیس های واجد شرایط دانشگاه پیام نور استان را از برنامه های اصلی این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه و پس از نیازسنجی و برنامه ریزی، دوره های آموزشی منطبق با استانداردهای بین المللی برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی این دانشگاه در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد به اجرا درخواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان سمنانی مهارت یاد می گیرند

دانشجویان سمنانی مهارت یاد می گیرند