مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-19اقتصادي

مشارکت 785 میلیون تومانی مردم سمنان در شور عاطفه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجرای پویش ملی شور عاطفه ها تاکنون، مردم خیراستان سمنان 785 میلیون تومان در این پوش مساعدت کرده اند.

وی تصریح کرد: بیش از پنج هزار دانش آموز نیازمند در آستانه سال تحصیلی همچنان نیازمند کمک خیران نیک اندیش استان سمنان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به فعالیت 160 مرکز نیکوکاری در استان سمنان خاطرنشان کرد: 320 میلیون تومان از مجموع مشارکت های مردمی در پویش شور عاطفه ها توسط این مراکز تهیه و جمع آوری شده است.

بحیرایی با بیان اینکه از مجموع کمک های جمع آوری شده، 209 تومان به صورت کالا بوده است، اظهار کرد: 256 میلیون تومان از طریق کمیته امداد سراسر استان جمع آوری شده است.

وی گفت: کمک های جمع آوری شده در قالب پک های تحصیلی، لوازم التحریر، کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان در طول سال صرف این آینده سازان ایران اسلامی گام می شود تا گام های محکمی در عرصه پیشرفت کشورمان بردارند.

بحیرایی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری بازوی توانمند کمیته امداد به شمار می روند، تصریح کرد: این مراکز با احصای نیازمندان محله به ویژه دانش آموزان در شروع مدارس، تلاش می کنند نیازهای آنان را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 785 میلیون تومانی مردم سمنان در شور عاطفه ها

مشارکت 785 میلیون تومانی مردم سمنان در شور عاطفه ها