مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 09:172022-09-19پزشكي

معرفی بهترین داروهای مقابله با کووید 19


در دستورالعمل به روز شده سازمان جهانی بهداشت، اکنون توصیه می شود از داروهای آنتی بادی sotrovimab و casirivimab-imdevimab برای بیماران مبتلا به کووید19 استفاده نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از مدیسن نت، تغییر در دستورالعمل ها بر اساس شواهد در حال ظهور است که نشان می دهد داروهایی که با اتصال به پروتیین خوشه ای کروناویروس کار می کنند و از آلوده کردن سلول ها به ویروس جلوگیری می کنند احتمالاً روی انواع سویه های اومیکرون که اکنون در حال گسترش هستند، تأثیری ندارند.

این سازمان همچنین توصیه مشروط برای استفاده از داروی ضد ویروسی رمدسیویر در بیماران مبتلا به کووید شدید را ارائه کرد، در حالی که به طور همزمان استفاده از آن را در بیماران مبتلا به کووید بحرانی که حتی جدی تر از کووید شدیدتر است، توصیه نمی کند.

این توصیه در پی نتایج پنج کارآزمایی تصادفی سازی شده روی 7643 بیمار بود که کمتر از 13 مرگ به ازای هر 1000 بیمار در افراد مبتلا به کووید شدید که رمدسیویر مصرف کرده بودند، را نشان داد.

در همین حال، آنها بیش از 34 مرگ به ازای هر 1000 بیمار در میان افرادی که این دارو را مصرف می کردند و مبتلا به کووید بحرانی بودند، را یافتند.

بیماران مبتلا به کووید شدید و بحرانی می توانند یک درمان ترکیبی با استفاده از سه دارو برای درمان آرتریت همراه با کورتیکواسترویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین داروهای مقابله با کووید 19

معرفی بهترین داروهای مقابله با کووید 19