مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 22:022022-09-18اقتصادي

رونمایی از مایکروویوهای جی پلاس


مدل های مختلف این محصول از انواع قابلیت های پخت نظیر گریل، کانوکشن و ترکیبی و همچنین برنامه های پخت خودکار، گرم کردن، یخ زدایی و سرخ کردن سالم با روغن کم (Home Fry) برخوردار هستند.

- مدل های مختلف این محصول از انواع قابلیت های پخت نظیر گریل، کانوکشن و ترکیبی و همچنین برنامه های پخت خودکار، گرم کردن، یخ زدایی و سرخ کردن سالم با روغن کم (Home Fry) برخوردار هستند.

طی مراسمی، شرکت صنایع گلدیران از مایکروویوهای جدید برند جی پلاس رونمایی کرد.

این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی تولیدکننده ی مایکروویوهای غیر توکار، موفق شد با سرمایه گذاری مستقیم و احداث خط تولیدی مدرن و نیروی کار آموزش دیده، برای تولید این محصول کاربردی در کارخانه کاسپین قزوین، تحولی جدید در صنعت لوازم خانگی به وجود آورده و علاوه بر تولید کالایی مطمئن، گام مؤثری در زمینه ی اشتغال زایی بردارد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت گلدیران، کسری خازنی، مدیر محصول مایکروویو، رونمایی از این محصول جی پلاس را یک روز خوب در تاریخ هلدینگ عنوان کرد، وی افزود: با توجه به تکنولوژی بالای مورد نیاز برای تولید این محصول و جای خالی یک کالای مطمئن و استاندارد داخلی در میان انبوه نمونه های خارجی فاقد تاییدیه های معتبر در کشور، وظیفه خود دانستیم تا برای تولید آن اقدام کنیم و علاوه بر ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مایکروویوهای جی پلاس

رونمایی از مایکروویوهای جی پلاس