مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:422022-09-18حوادث

یک کشته و 14 مصدوم در حوادث رانندگی جیرفت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: طی 3 حادثه که امروز در محور های ساردوییه و کهنوج به قلعه گنج رخ داد، یک نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ابراهیم افضلی گفت: طی 2 حادثه رانندگی که به فاصله چند دقیقه در محور ساردوییه (گردنه امیرالمومنین) رخ داد، 12 نفر مصدوم شدند.

او در تشریح این حوادث رانندگی افزود: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت 12 و 29 دقیقه امروز 27 شهریور خبر برخورد 2 خودروی پژو با 7 مصدوم دریافت شد که پس از اعزام تیم فوریت های پزشکی و انجام اقدامات درمانی مناسب، مصدومان حادثه که حال عمومی مساعدی داشتند، سرپایی درمان شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت تصریح کرد: دقایقی بعد در ساعت 13 و 11 دقیقه، حادثه دیگری در همان محل رخ داد که در آن حادثه، خودروی پژو از مسیر منحرف و به دره سقوط کرده بود.

او افزود: خوشبختانه 5 مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدامات درمانی مناسب از سوی تیم اورژانس از حال عمومی مساعدی برخوردار بودند و سرپایی درمان شدند.

افضلی همچنین گفت: در تصادفی که ساعت 7 صبح امروز 27 شهریور در محور کهنوج به قلعه گنج حوالی آهوان رخ داد نیز یک نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 14 مصدوم در حوادث رانندگی جیرفت

یک کشته و 14 مصدوم در حوادث رانندگی جیرفت