مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-18حوادث

«شاهدان عینی» گشت های ارشاد چه می گویند؟


در جریان این حضور که بیش از 6 ساعت زمان برده، شاهد هیچ برخورد فیزیکی نبوده، اما تا دل تان بخواهد خشونت کلامی، رفتار های بی ادبانه دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، هر کدام از شاهدان عینی روایت متفاوتی از ماجرا دارند، یکی از آن ها دختر کم سن و سال دستفروشی است که از همسرش جدا شده و برای گذران زندگی هر روز در محله صادقیه تهران لواشک می فروشد.

تیپ اسپورت معمولی دارد و به قول خودش وقت ندارد به تیپ و لباس فکر کند هر روز یک لباسی تنش می کند تا بیاید اینجا بنشیند و لواشک های دست سازش را بفروشد.

حدود دو ماه پیش از دست ماموران گشت ارشاد فرار کرده است و در این میان مشتی هم به صورتش خورده و پای یکی از چشم هایش بادمجان سیاهی کاشته شده است.

برای معالجه به پزشک مراجعه کرده و با احتمال خونریزی گرفتار هزینه های عکس و دارو هم شده و حالا می گوید که خدا رو شکر مشکل خاصی برایش پیش نیامده و چند روز بعد کبودی هم برطرف شده است.

شاهد بعدی یک زن شاغل است که تیپ معمولی دارد و دو هفته پیش حدود چهار بعدازظهر در ورودی متروی ولیعصر در حالی که یک شومیز جین به تن داشته با ماموران روبه رو شده است.

ابتدا از او با عنوان استعلام شماره ملی خواسته اند و بعد به این بهانه به داخل ون برده شده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاهدان عینی» گشت های ارشاد چه می گویند؟

«شاهدان عینی» گشت های ارشاد چه می گویند؟