مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-18اجتماعي

ترک تحصیل 67 دانش آموز منطقه تپه طاق به علت نبود سرویس


مدیر آموزش و پرورش منطقه دستگردان از ترک تحصیل 67 دانش آموز منطقه تپه طاق به علت نبود سرویس جهت ایاب و ذهاب در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، چیزی به بازگشایی مدارس باقی نمانده است و همه دستگاه های متولی به دنبال فراهم کردن مقدمات بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی هستند.

تلاش های مسؤولان امر در حالی در رسانه ها منتشر می شود که شنیدن خبر ترک تحصیل 67 دانش آموز در تپه طاق طبس برای همگان غیر قابل باور است.

قلی پور ریاست آموزش و پرورش منطقه دستگردان طبس از ترک تحصیل 67 دانش آموز منطقه تپه طاق در سال گذشته خبر داد و گفت:  بر اساس پیگیری انجام شده، نبود سرویس مدرسه و ناتوانی خانواده ها در تامین هزینه های تحصیلی، موجب ترک تحصیل دانش آموزان عشایر ما شده است.

  وی همچنین نبود مینی بوس در منطقه جهت سرویس دهی را عامل دیگر بیان کرد و خواستار این شد تا ترتیبی اتخاذ و مجوزی صادر گردد، تا بتوان با مینی بوس های اداره آموزش و پرورش تا منطقه عشایری کوه یخاب که مسافتی بیش از 20کیلومتر دارد،  تردد نمود و سرویس دهی را انجام داد.

قلی پور از مسؤولین ذیربط خواست تا منطقه دستگردان را استثنا ببیند و مجوز سرویس دهی دانش آموزان منطقه تپه طاق داده شود و از ترک تحصیل دانش آموزان عشایری جلوگیری گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تحصیل 67 دانش آموز منطقه تپه طاق به علت نبود سرویس

ترک تحصیل 67 دانش آموز منطقه تپه طاق به علت نبود سرویس