مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 06:372022-09-18سياسي

نماینده مجلس: اتحاد مردم ایران و عراق دشمنان را به وحشت انداخته است


عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه مراسم راهپیمایی اربعین به نماد عینی وحدت ملت های ایران و عراق تبدیل شده، گفت: اتحاد دو ملت ایران و عراق دشمنان آنها را به وحشت انداخته است .

- حجت الاسلام احد آزادیخواه عضو فراکسیون روحانیت در یکی دو سال گذشته اما این مسئله هم نتوانست باعث ایجاد وقفه در برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین شود و باعث شود تا این مراسم به فراموشی سپرده شود .

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: امسال پس از گذشته دو سال از آغاز شیوع بیماری کرونا و فروکش کردن این بیماری، ما شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر و پرشورتر مراسم راهپیمایی اربعین هستیم و مردم فراتر از سطح انتظار در مراسم اربعین امسال مشارکت کردند .

آزادیخواه خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی اربعین هر سال پرشورتر از سال قبل از آن برگزار شده که این مسئله عصبانیت و وحشت دشمنان را هم به دنبال داشته است؛ چرا که آن ها هیچ وقت وحدت و اتحاد بین مسلمانان را برنمی تابند و همواره در صدد ایجاد تفرقه بین ملل مسلمان هستند .

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی اربعین به نمادی برای وحدت ملت های ایران و عراق تبدیل شده، افزود: دشمنان در سالهای گذشته چه از طریق فضاسازی رسانه ای و چه از طریق ایجاد ناامنی سعی داشتند تا حضور زائران در این مراسم را کمرنگ تر کنند که در رسیدن به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اتحاد مردم ایران و عراق دشمنان را به وحشت انداخته است

نماینده مجلس: اتحاد مردم ایران و عراق دشمنان را به وحشت انداخته است