مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 21:072022-09-17اجتماعي

کربلایی دیگر در ایران به پا شد/ جاماندگی به وسعت قرن ها و دلدادگی به وقت عشق


جامانده های قافله عشق، در کربلای ایران، رسم و رسوم عاشقی را به زیباترین وجه ممکن بجا آوردند و به یاد چهل روز غربت و اسیری بازماندگان دشت نینوا، - خبرگزاری فارس-شهرری؛ نیاز گلی: اگر فرصت رفتن روزی نشد، اگر پای جاده نبود، اگر جسم ها مهیای سفر نبود، اما دل ها بیقرار است.

قلب ها برای حسین می تپد و تا بین الحرمین پرواز می کند.

اشک از دیده ها جاری می شود و دلدادگان با پای دل راهی کربلا می شوند.

همیشه آنهایی که نرفته اند، دلتنگ و بی قرارند و غمی بر جان هایشان سنگینی می کند، اما همیشه آن هایی که نرفته اند کم سعادت نیستند، جامانده ها دلشان را راهی کردند تا با پای دل از نجف تا کربلا طی طریق کرده و همقدم با قدم های جابر از تل زینبیه تا کهف العباس گرداگرد حرم سطان عشق طواف کند.

قافله جامانده ها به وسعت تمام دل های عاشقان ثارالله، قصه آشنایی در کربلای ایران است که مردم پایتخت و اهالی دیار سیدالکریم سال هاست آن را تکرار می کنند و پس از گذشت قرن ها دل های عاشقان در منزلگاه اربعین، بیقرار یار شده و از کربلای ایران به دشت نینوا پر می کشد.

اینجا شهرری کربلای ایران است، جامانده های قافله عشق، امسال هم رسم و رسوم عاشقی را به زیباترین وجه ممکن بجا آوردند و به یاد چهل روز غربت و اسیری بازماندگان کربلا، شبیه رباب و سکینه سوگواری کردند، دلدادگان حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربلایی دیگر در ایران به پا شد/ جاماندگی به وسعت قرن ها و دلدادگی به وقت عشق

کربلایی دیگر در ایران به پا شد/ جاماندگی به وسعت قرن ها و دلدادگی به وقت عشق