مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-17حوادث

اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور در خراسان رضوی / 578 متهم طی 72 ساعت دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از اجرای طرح امنیت محله محور در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح طی 72 ساعت اجرا، که در نتیجه آن 578 متهم دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار  محمدکاظم تقوی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در سطح خراسان رضوی اظهار کرد: این طرح با بهره گیری از توان و ظرفیت ادارات و پایگاه های پلیس آگاهی استان و با تعامل و هم افزایی سایر پلیس های تخصصی و استفاده از توان و ظرفیت شهرستان ها در سطح استان با اولویت مبارزه با سارقان خشن و مالخران، به مدت 72 ساعت اجرا شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این که اجرای این گونه طرح ها تاثیر مستقیم بر کاهش جرم و افزایش احساس آرامش و امنیت عمومی مردم دارد، افزود: این آسایش مرهون رعایت قانون و تلاش ماموران انتظامی در جهت برخورد با قانون شکنان است.

وی با اشاره به این که در این طرح 3 روزه، 587 سارق، متهم تحت تعقیب قضایی، زورگیر و مالخر دستگیر شدند، یادآور شد: در بازه زمانی اجرای این طرح پرده از هزار و 208 فقره انواع سرقت در سطح استان برداشته و در تعاقب آن با دستگیری 50 سارق خشن از 119 فقره قاپ زنی و 43 فقره سرقت به عنف رمزگشایی و 3 دستگاه موتورسیکلت و 8 دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور در خراسان رضوی / 578 متهم طی 72 ساعت دستگیر شدند

اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور در خراسان رضوی / 578 متهم طی 72 ساعت دستگیر شدند